طلا سازی

طلا و جواهر سازی
طلا و جواهر سازی
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۷
نمایش همه

طلا سازی

طلا سازی

طلا سازی

طلا سازی در حال حاضر در صنعت طلا و جواهر و فلزات قیمتی طراحی با کیفیت بسیار مهم شده است و سلیقه ی مشتریان طلا سازی به سمت کارهای خلاقانه و پیچیده سوق داده شده است. طراحی های متفاوت و پیچیده طلا سازی، جواز موفقیت در صنعت طلا سازی و جواهر سازی در آینده صنعت طلا سازی خواهد بود.

در گذشته تمامی این کارها به صورت دستی انجان می شد به شکلی که در ابتدا طرح طلا سازی را با دست درست کرده و بر روی آن پرداخت انجام میدادند و بعد از آن در چندین مرحله قالب میگرفتند تا برای ریخته گری طلا آماده شود و همیشه هم نتیجه ی بدست آمده مطلوب نبود.

امروزه طلا سازی با تکیه به قدرت پرینترهای سه بعدی این کار بسیار راحتتر ، با دقتتر و با کیفیت تر شده است به شکلی که بسیار راحت طرح طلا سازی سه بعدی با بیشترین دقت با مواد مناسب ریخته گری چاپ می شود و در دو مرحله آماده ریخته گری طلا سازی و یا هر فلز دیگری می باشد.

مهارت طلا سازی

در دوره طلا سازی یاد می گیرید که طرح‌های مد روز و کاربردی جواهرات و طلا را مفهوم‌سازی کنید، ایده‌های خود را به جواهرساز منتقل کنید، برای طرح‌های خود برنامه‌ریزی و بودجه داشته باشید و طرح‌های خود را برای مشتریان جذاب‌تر کنید. در دوره طلا سازی یک طراح جواهرات زیبا شوید. با گذراندن طیف گسترده ای از پروژه های خلاقانه و چالش برانگیز فلزی مهارت طلاسازی پیدا خواهید کرد.

یک هنرمند دارای گواهینامه فلزات گرانبها با توانایی ساخت انواع مواد گرانبها، تولید طرح های منحصر به فرد و ترکیب تکنیک های چند رشته ای برای تولید شاهکارهای منحصر به فرد یا قابل تکرار از همتایان خود جدا می شود.

سریعترین راه برای ایجاد جواهرات با کیفیت بالا و مد روز در دوره تکمیلی طلا سازی، دانستن نحوه انتخاب و مونتاژ حرفه ای مواد است. این برنامه برای کارآفرینانی ایده آل است که می خواهند سبک و برند تکمیلی خود را به سرعت توسعه دهند، طرح های منحصر به فرد و در عین حال قابل فروش را با استفاده از تکنیک های پیشرفته تولید کنند. در دوره طلا سازی با برنامه های صدور گواهینامه ۳۰ ساعته بر مهارت های فردی مسلط شوید.

تکنیک های طراحی در طلاسازی

شما باید بتوانید به تکنیک های طراحی جواهرات سنتی برای آزادسازی خلاقیت خود مسلط شوید. دوره طلا سازی به شما آموزش می دهد که بر روی پیش نویس های دقیق تمرکز کنید تا از اشتباهات پرهزینه جلوگیری کنید و تضمین کند که طراحی شما مطابق با مشخصات دقیق مشتری تولید می شود.
در دوره طلا سازی از مهارت های آموخته شده برای ساختن جواهرات زیادی برای خود و دوستان به عنوان هدیه استفاده کرد.

این دوره مکان خوبی برای یادگیری دانش آکادمیک و خلاقیت است. این دوره یک مدرسه عالی برای یادگیری در مورد جواهرات است. دوره های زیادی وجود دارد که آنها می توانند متناسب با نیاز خود انتخاب کنند. طلا سازی در زمینه طراحی و ساخت جواهرات سه بعدی آموزش می دهد. در دوره طلا سازی میانگین سنی دانش آموزان بین ۲۰ تا ۴۰ سال است. اکثریت در این بخش به عنوان زرگر کار می کنند. برنامه‌های شخصی‌شده به شما امکان می‌دهند تا تکنیک‌های تنظیم را با توجه به نیاز خود یاد بگیرید یا کامل کنید.

دوره های طلا سازی

این دوره های طلا سازی برای تمام کسانی که علاقه مند به نصب سنگ های قیمتی و غیر قیمتی بر روی اشیاء طلاسازی، جواهرات و ساعت سازی هستند، برگزار می شود. دانش آموز در تکمیلی طلا سازی یاد می گیرد. خلاقیت خود را برای ایجاد قطعات منحصر به فرد توسعه دهد. تکنیک های که آموزش داده می شود شکوه سنگ ها را برجسته می کند و جواهر را افزایش می دهد.

هنرجو در دوره طلا سازی با تمرین بر روی ده ها مدل برنجی و نقره ای (انگشتر، آویز، گوشواره) با تنظیم هزاران سنگ، تکنیک های تنظیم را یاد می گیرد. هر نیمکت مجهز به تمام ابزار برای تنظیم سنتی و با میکروسکوپ پنوماتیک است. برنامه های آموزشی طلا سازی با توجه به نیاز هر دانش آموز سفارشی می شود. معلم تکنیک های برش فلز و تعمیر سنگ ها را به روش صحیح به دانش آموز آموزش می دهد. پشت میز دانش آموز می نشیند و ابتدا استفاده از ابزار دقیق و سپس تکنیک های اجرای کار را آموزش می دهد.