ریخته گری طلا با رزین

طلاسازی با خمیر طلا و نقره
طلاسازی با خمیر طلا و نقره
خرداد ۱۸, ۱۴۰۱
آموزش مجازی ساخت طلا با خمیر فلزی
آموزش مجازی ساخت طلا با خمیر فلزی
خرداد ۱۸, ۱۴۰۱
نمایش همه

ریخته گری طلا با رزین

ریخته گری طلا با رزین

ریخته گری طلا با رزین

ریخته گری طلا با رزین

در ریخته گری طلا با رزین ترکیب و متریال پرینت سه بعدی با جزئیات دقیق و سطحی کاملا صیقلی را برای سازندگان طلا فراهم می‌کند.  از ویژگی های ریخته گری طلا بارزین می توان از تبخیر کامل رزین‌ها در دمای کوره نام برد. هنگام ریخته گری طلا با رزین موارد بسیار زیادی وجود دارد که باید به آنها توجه داشت.  یک نقطه عطف فرآیند طراحی و چاپ تا ریخته گری است. ریخته گری طلا با رزین یک فتو پلیمر اکریلات است که این فرایند متفاوت از روش های سنتی می باشد. در ریخته گری طلا با رزین رزین ها معمولاً در دمای حدود ۷۰۰ تا ۸۰۰ درجه به همراه آزاد کردن مقداری گاز ذوب می شوند.

از مزایای ریخته گری طلا با رزین به مواردی مانند ۱- کیفیت سطح ریخته گری عالی که فرآیندهای پس از ریخته گری را برای افزایش کیفیت قطعه به حداقل برساند ۲- دود و خاکستر در آنها در کمترین حد امکان وجود دارد ۳- بدون شکاف و گسترش سرمایه‌گذاری ۴- سازگاری و قابلیت با اکثر چاپگرهای ال سی دی و دی ال پی ۵- همچنین خاصیت پخت سریع برای چاپ سریع می باشد. در ریخته گری طلا با رزین ممکن است برخی از سازندگان طلا و جواهر در ریخته گری طلا و جواهر با مشکلاتی مواجه شوند و دلایل زیادی برای مشکلات ریخته گری وجود دارد که ساده ترین آن ها انجام ریخته گری توسط طلاساز مانند موم است. رزین ها عکس العمل های بسیار متفاوتی با موم دارند و نکات زیادی در طی مراحل وجود دارد که در هنگام انجام این کار باید به آن موارد توجه داشت.

در ریخته گری طلا با رزین دارای عمر نگهداری در ظرف shelt life حدود ۱۲ ماه هستند و رزین هایی که در آستانه خراب شدن هستند معمولاً خاصیت لزجی و چسبندگی در آنها افزایش پیدا می‌کند و در صورتی که کامل خراب شود کاملاً ژله ای شکل و یا به صورت جامد در می آیند برای انجام ریخته گری طلا با رزین و انجام مراحل آن سازنده باید دانش و مهارت کافی را در این زمینه داشته باشد در انجام این کار حساس مشکلی پیش نیاید. چناچه قصد دارید این هنر زیبا و تخصصی را به صورت حرفه ای یاد بگیرید می توانید آموزشگاه ما را برای این منظور انتخاب نمایید. در این آموزشگاه ریخته گری طلا با رزین توسز مربیان حرفه ای و با تجربه آموزش داده می شود و شما می توانید پس از اتمام دوره ریخته گری طلا با رزین را به عنوان حرفه خود انتخاب نمایید.