آموزش لحیم کاری طلا

کلاس نقره سازی
کلاس نقره سازی
آبان ۲۱, ۱۴۰۰
آموزش جواهرسازی در منزل
آموزش جواهرسازی در منزل
آبان ۲۱, ۱۴۰۰
نمایش همه

آموزش لحیم کاری طلا

آموزش لحیم کاری طلا

آموزش لحیم کاری طلا

آموزش لحیم کاری طلا

اولین چیزی که هنگام آموزش لحیم کاری طلا در نوع لحیم کاری که استفاده می کنید باید در نظر بگیرید. بسیار توصیه می شود که از لحیم خمیری بدون کادمیوم استفاده کنید. این ضروری است زیرا کل فرآیند را نسبتاً آسان می کند. از آنجایی که این خمیر مجهز به فلاکس است، نیازی به افزودن بیشتر نخواهید داشت

علاوه بر این، آموزش لحیم کاری طلا نسبتاً آسان ذوب می شود و به آرامی جریان می یابد و باید به شما کمک کند مشکل خود را تقریباً بلافاصله حل کنید. لحیم کاری در قیراط های مختلف و همچنین دمای جریان موجود است.

نکاتی که باید هنگام آموزش لحیم کاری طلا در نظر بگیرید اینکه هنگام آموزش لحیم کاری طلا، باید از استفاده از آهن لحیم کاری خودداری کنید. معمولاً آهن لحیم کاری برای استفاده در هنگام آموزش لحیم کاری طلا و فلز گرانبها بهترین در نظر گرفته نمی شود. به دلیل خراب کردن جواهرات ساخته شده از فلزات گرانبها به خوبی شناخته شده است. این بدان معناست که بهتر است که در آموزش لحیم کاری طلا هر فلز گرانبهایی از جمله طلا و نقره را مشعل کنید.

یک آموزش لحیم کاری طلا موفق شامل گرم کردن دو قطعه فلز است و نه فقط ذوب کردن لحیم طلا. این بدان معناست که هنگام کار با قطعات طلا و آموزش لحیم کاری طلا که نسبتاً ضخیم یا بزرگ هستند، لحیم کاری با مشعل بهترین راه برای انجام این کار خواهد بود.
افکار نهایی

در آموزش لحیم کاری طلا از آنجایی که طلا دارای نقطه ذوب نسبتاً بالایی است، ذوب آن با استفاده از آهن لحیم کاری چالش برانگیز خواهد بود.