خاک رس فلزی برنزی

آموزش مجازی ساخت طلا با خمیر فلزی
آموزش مجازی ساخت طلا با خمیر فلزی
خرداد ۱۸, ۱۴۰۱
آموزش مجازی ساخت طلا  با خاک رس متال کلی
آموزش مجازی ساخت طلا با خاک رس متال کلی
خرداد ۱۸, ۱۴۰۱
نمایش همه

خاک رس فلزی برنزی

خاک رس فلزی برنزی

خاک رس فلزی برنزی

خاک رس فلزی برنزی

خاک رس فلزی برنزی از ریز ذرات فلزاتی مانند نقره، طلا، برنز، و یا مس تشکیل شده است. خاک رس فلزی برنزی که با یک چسب عالی و آب ترکیب می شود، گزینه بسیار مناسبی برای ساخت جواهرات و همچنین مجسمه های کوچک تزیینی و ساخت انواع مهره ها می باشد. خاک رس فلزی برنزی به دلیل نرمی و انعطاف پذیری که دارد به کمک دست و قالب آن را می‌توان به شکل ها و طرح های دلخواه و مد نظرتان شکل دهید. ساختار خاک رس فلزی برنزی به گونه ای می باشد که با توجه به ریز ذرات موجود در ساخت و ترکیب این نوع خاک می توان به شیوه های مختلفی بعد از ترکیب کردن مواد با هم خشک کرد.

خشک کردن خاک رس فلزی برنزی  گاه به وسیله کوره های مخصوص این کار و گاه توسط مشعل گازی و گاه به وسیله اجاق گاز پخت انجام می شود. برای اولین بار خاک رس فلزی برنزی توسط متخصصان کشور ژاپن در سال ۱۹۹۰ عرضه شد تا سازندگان جواهر بتوانند بدون نیاز به امکانات پیچیده و گران قیمت و بدون نیاز به سال ها مطالعه محصولات خود را به بازار ارائه دهند. البته باید این موضوع را خاطرنشان کنیم که انجام هر کار اصولی شناخت هرچند ابتدایی از مواد اولیه و ابزارهای مربوطه را می‌طلبد. کار با خاک رس فلزی برنزی همان گونه که استادان فن توصیه کردند زمینه شناخت و آگاهی هر ایده ای در آغاز آشنایی با نام کارایی و نوع کارکرد آن می باشد. هنگام کار با خاک رس فلزی برنزی از روش ها، مواد، ابزارها و تکنیک های فراوانی  مورد استفاده قرار گیرد..

یکی از مهمترین ویژگی های خاک رس فلزی برنزی نوع بافت این محصول می باشد و به دلیل بافت این خاک کار کردن با آن سریع و آسان  است و تقریباً از هر چیزی می توان برای ساخت خاک رس فلزی برنزی استفاده کرد. خاک رس فلزی برنزی برای ساخت انواع محصولات به کار گرفته می‌شود و کاربردهای فراوانی را دارد و با شناخت ساختار و فواید و مزایای خاک رس فلزی برنزی با کمی ابتکار عملی خلاقیت می تواند اقدام به ساخت و تولید محصولات منحصر به فرد در این زمینه کرد. از جمله کاربردهای خاک رس فلزی برنزی در ساخت انواع زیورآلات می باشد که امروزه این روش بسیار مورد علاقه هنرمندان می باشد. استفاده از خاک رس فلزی برنزی در ساخت طلا و جواهر باعث صرفه جویی در زمان و هزینه می شود.