طلاسازی با خمیر طلا و نقره

طلاسازی با خمیر فلزی
طلاسازی با خمیر فلزی
خرداد ۱۸, ۱۴۰۱
ریخته گری طلا با رزین
ریخته گری طلا با رزین
خرداد ۱۸, ۱۴۰۱
نمایش همه

طلاسازی با خمیر طلا و نقره

طلاسازی با خمیر طلا و نقره

طلاسازی با خمیر طلا و نقره

طلاسازی با خمیر طلا و نقره

به افرادی که توانایی لازم در ساخت زیورآلات و جواهرات با خمیر طلا و نقره داشته باشند سازنده طلا با خمیر طلا و نقره گفته می‌شود. طلا سازی با خمیر طلا و نقره که ساختار آن از ریز ذرات فلزی از قبیل نقره، طلا، برنز، یامس تشکیل شده است. که به وسیله یک پیوند دهنده طبیعی مانند آب در طلاسازی با خمیر طلا و نقره مورد استفاده قرار می گیرد. طلا سازی با خمیر طلا و نقره این تکنیک روش بسیار نوین در کشور ما می باشد و سازندگان این نوع صنعت و حرفه به دلیل مزیت هایی که طلا سازی با خمیر طلا و نقره دارد به راحتی می‌توانند این تکنیک را انجام دهند و اقدام به ساخت انواع محصولات به کمک این نوع خمیر ها کنند.

البته با گذراندن کلاس آموزشی مرتبط با این حرفه و کسب مراحل مهارت کافی در این صنعت به راحتی می توانید وارد کار طلا سازی با خمیر طلا و نقره شوید. طلاسازی با خمیر طلا و نقره چند سالی است که در کشورمان رواج پیدا کرده و محصولات ساخته شده از این خمیر طلا و نقره در بازار تولید و عرضه می‌شود.  به دلیل خاصیت خمیری و انعطاف پذیری که دارند به راحتی می‌توان به آن ها شکل و فرم دلخواه را پیاده کرد و قطعات متنوع در شکل و طرح های مختلف تولید و عرضه نمود. برای اولین بار طلا سازی با خمیر طلا و نقره در دهه ۹۰ این محصول منحصر به فرد توسط یک شرکت ژاپنی ابداع شد و مورد استفاده قرار گرفت و نزدیک ۳ سال پیش این خمیر و نحوه ساخت و کاربرد آن وارد کشورمان شد و مورد استفاده سازندگان طلا قرار گرفت.

طلا سازی با خمیر طلا و نقره که ساختار آن به شکلی است که در ابتدا به شکل پودر می باشد که به کمک تکنولوژی خاص در این حرفه ذرات ریز طلا به همراه مواد پیوندند و بعد از ترکیب با آب به صورت خمیری تبدیل می‌شود و می‌توان در صنعت طلا سازی با خمیر طلا و نقره از این نوع خمیر ها در ساخت انواع مختلف محصولات مورد استفاده قرار گیرد. در طلاسازی با خمیر طلا و نقره به کمک این محصول می توان هر طرح و هر قالبی به حجم و شکل دلخواه درآورد که همین امر موجب خلاقیت و ابتکار عمل در هنرمندان و علاقمندان در طراحی زیورآلات می‌شود. در طلاسازی با خمیر طلا و نقره به کمک این و خمیر می توان قطعات متنوع مانند انواع گوشواره انواع آویز ها و انواع انگشتر ها را تولید و به بازار عرضه کرد و در اختیار علاقه مندان به این هنر قرار داد.