کلاس طلاسازی

آموزش زیورآلات اقوام ایرانی
آموزش ساخت زیورآلات اقوام ایرانی
بهمن ۱۸, ۱۳۹۹
کلاس جواهرسازی
کلاس جواهر سازی
فروردین ۲۰, ۱۴۰۰
نمایش همه

کلاس طلاسازی

کلاس طلاسازی

کلاس طلاسازی

کلاس طلاسازی

کلاس طلاسازی در آموزشگاه طلا و جواهر سازی شهید مصیبی

شاید بهترین راه برای یک طلاساز مشتاق برای یادگیری این کار ، کار در یک جواهرفروشی باشد ، حتی قبل از کلاس طلاسازی برای تبدیل شدن به یک طلاساز ماهر در یک طلافروشی کار کنید .

کلاس طلاسازی و شغل طلاسازی می تواند یک کار پرسود برای افراد خلاق و با جزئیات گرا باشد که از فلزکاری در مقیاس کوچکتر و ظریف تری نسبت به تجارت های مشابه مانند آهنگری یا آهنگ سازی استفاده می کنند.

در کلاس طلاسازی ، هنرجویان با انواع فلزات گرانبها مانند نقره و پلاتین برای ساخت جواهرات کار می کنند. آنها همچنین در انتخاب و قرار دادن سنگ های قیمتی مهارت پیدا می کنند .

برخی از متداول ترین تجهیزات مورد استفاده در کلاس طلاسازی شامل آسیاب نورد ، پرونده ، انبردست ، چکش ، ابزار پرداخت و منبع حرارت برای قالب گیری فلز است. اگرچه این ابزارها در صنعت استاندارد هستند ، اما بسته به نوع اقلامی که ساخته اید و سبک شخصی شما ممکن است به تجهیزات کم و بیش نیاز داشته باشید.

بعد از پایان دوره کلاس طلاسازی اگر برای خود کار کنید ، می توانید تصمیم بگیرید که از چه تجهیزات بیشتری استفاده می کنید و ارزش سرمایه گذاری را دارد. اگر برای یک کارفرما کار می کنید ، آنها ابزار لازم را فراهم می کنند .

علاوه بر کلاس طلاسازی ، آموزش خودکار و تمرین منظم می تواند به شما کمک کند طیف گسترده تری از مهارت ها را کسب کنید و به شما کمک کند سبک منحصر به فرد خود را در ساخت جواهرات توسعه دهید. با استفاده از فلزات مختلف ، تکنیک ها و طرح های تکمیل ، زیبایی شخصی خود را اصلاح کنید و مهارت های لازم برای ساخت طیف گسترده ای از وسایل را تسلط پیدا کنید. شرکت کنید در روند فلزکاری به شما کمک می کند.

شرکت در کلاس طلاسازی به شما امکان می دهد خلاقیت خود را کشف کنید و با عناصر مختلف طراحی که می تواند در ساخت جواهرات استفاده شود ، آشنا شوید.