کلاس جواهر سازی

کلاس طلاسازی
کلاس طلاسازی
فروردین ۲۰, ۱۴۰۰
طلاسازی تهران
طلاسازی تهران
اردیبهشت ۶, ۱۴۰۰
نمایش همه

کلاس جواهر سازی

کلاس جواهرسازی

کلاس جواهرسازی

کلاس جواهر سازی

زمانی که به تکنیک‌های ساخت جواهر در کلاس جواهر سازی اعتماد پیدا می‌کنید و در واقع اطمینان شما نسبت به آنها بیشتر می‌شود، بدون شک کار‌برد فلزات گرانبها گام بعدی‌تان خواهدبود. فلزات با ارزش، فلزات نادر و کمیابی هستند که در برابر اکسیداسیون و فرسایش مقاومند و به‌علت راحتی اره و سوهان‌کاری و همچنین جوشکاری تمیزتر، قابلیت انعطاف و تبدیل شدن آن به اشکال مختلف بیش از فلزات دیگر طرفدار دارد .

کارآموزان در کلاس جواهر سازی آماده سازی و نصب انواع سنگهای قیمتی بر روی پایه جواهر را به صورت عملی آموزش می بینند. قلمزنی و سوار کردن سنگ به شکل ریلی، چنگ، باگت، بر روی انواع پایه جواهر بخشی از موارد آموزشی کلاس جواهر سازی را شامل می شود. برای ورود به رشته طلا و جواهر سازی چه مهارت و دانشی لازم دارید

علاقمند به هنر و طراحی بودن شرط اولیه برای ورود به این رشته هست. گام بعدی شرکت در کلاس جواهر سازی است البته باید توی این کار هم ظرافت و دقت نیز به خرج داده شود‌ . چون رشته جواهر سازی ریزه کاری زیاد دارد بنابراین باید در کلاس جواهر سازی با حواس جمع به کارت مشغول بشوی. نکته مهم دیگر این است که در ذهن ایده های خوبی برای طراحی داشته باشی که هم خاص باشد و هم زیبا و مردم پسند .