آموزش حکاکی روی شیشه

آموزش خوشنویسی روی سنگ
آموزش خوشنویسی روی سنگ
مهر ۵, ۱۳۹۹
آموزش خوش نویسی روی شیشه
آموزش خوشنویسی روی شیشه
مهر ۱۲, ۱۳۹۹
نمایش همه

آموزش حکاکی روی شیشه

آموزش حکاکی روی شیشه

آموزش حکاکی روی شیشه

آموزش حکاکی روی شیشه

برای آموزش حکاکی روی شیشه استفاده از تصاویر سیاه و سفید مناسب است . هم طرح های سایه نما و هم طرح های خطی برای حکاکی روی شیشه مناسب هستند. برای مهارت در حکاکی روی شیشه می توانید با شرکت در دوره های آموزش حکاکی روی شیشه در آموزشگاه طلا و جواهر سازی شهید مصیبی از این طریق کسب درآمد داشته باشید .

در آموزش حکاکی روی شیشه به شما آموزش داده می شود که با یکی از سری های کوچک قلم حکاکی (بین ۲ تا ۲٫۵ میلیمتر) خطوط دور طرح را روی شیشه حکاکی کنید.

آموزش حکاکی روی شیشه یکی از روش های نوین برای تزئینات شیشه میباشد. آموزش حکاکی روی شیشه ابتدا در کشور ایتالیا انجام شد که نمای یک ساختمان در شهر ونیز توسط مهندسان ساختمانی از شیشه های حکاکی شده تشکیل شده بود پس از آن به مرور در کشورهای دیگر هم شیشه های حکاکی شده تولید شدند . قیمت حکاکی روی شیشه با توجه به ابعاد شیشه و طرحی که جهت حکاکی انتخاب شده است تعیین می گردد .

درواقع حکاکی به اجرای طرح نقش بر روی اجسام مختلف گفته میشود. حکاکی از قدیمی ترین هنرهای تاریخ است که از سالیان دور برای خارج کردن اجسام از سادگی و یکنواختی بکار برده میشد. آموزش حکاکی روی شیشه مدتهاست که مورد توجه هنرمندان ایرانی قرار داشته است.